2015. október 1., csütörtök

TIME - CHALLENGE Bevezető rész: Ez vagyok én!

Ha lenne olyan, hogy Fefinebook, akkor a profilom az alábbi lenne:


Neve: Fefine
Beosztás: 8 (hol több) órás alkalmazott
Háztartásra jutó férfi száma: 1
Háztartásra jutó gyerekszám: 1
Igaz barátok száma: korlátozott
Jó ismerősök száma: határtalan
Társadalmi felelősségvállalásban: aktív


A mai nappal kezdve szeretném nektek bemutatni azt a dilemmát, amivel hiszem, hogy nem csak én küzdök. Elcsépelt tudom, hogy felsoroljam, hogy egy Nő hány és hány szerepet tölt be nem hogy életében, hanem egy nap is akár, éppen ezért nem teszem. Minden nap fennakadok valamely területén az életnek, ahol éppen nem tudok megfelelni vagy a saját, vagy a környezet, vagy a szutykos társadalmi elvárásoknak. 

Vagy a háztartás fut, vagy nem vagyok elég jó Nő, vagy szaranya, vagy egy karrierista picsa, vagy a családjáért mást semmibe vevő majom, vagy a Facebook-on csüngő hülyegyerek, vagy konyhatündér, vagy azt kapom, hogy "hú hogy csinálod, nekem is ilyen gyerek kell".... ,- hadd ne soroljam....

De egy tutihétszentség, hogy valami mindig kárt szenved. Ezt pedig nem lehet elsinkófálni, így elhatároztam, hogy a mai naptól leírom nektek azt, amit Ti is minden egyes nap éreztek és átéltek. Leírom azt, amit nagyanyáinknak nem kellett átélnie, mert a többgenerációs "kánaánban" ki tudták osztani egymás között azokat a feladatokat, amiket nekünk egyedül kell megoldanunk a munka mellett.
( Mielőtt azt mondjátok, hogy költözzek össze anyámmal, ki kell hogy jelentsem, inkább fusson a konyha ... )
Leírom azt, hogy mennyire tudja vagy nem egy tök átlag Nő megvalósítani magát a mindennapokban és hogy ezzel szemben hol is veszik el a sokaság között. 
Stílus: nagyjából ilyen. 
Bejegyzések száma: napi egy, - de lehet, hogy néha megcsúszom a fentiek okán .... 
Kérés: szólj be, írd le, hogy te hogyan csinálod, vagy nálad mi a helyzet!- attól, hogy itt én írok, nem én vagyok az etalon .... sőt! Tanítsatok!

Akkor a mai nappal induljon a TIME CHALLENGE A'LA FEFINE 

Jó szórakozást, jó botránkozást .... vagy ami jól esik ....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése