2015. október 5., hétfő

Time Challenge - ez az én formám ...


Mert  hogy majd minden nap írok, mi? 
Háhh! 


Szépen kezdődött a csütörtöki nap, ahogy szokott az lenni. Apucitól könnyes búcsú, elutazott 4 napra, majd jöhetett a reggeli kapkodás, öltözés, ovi, pékség, zöldséges (gyümölcsnap), meló, Excell, kiállítás, megafenevinnéelazegészet, majd nevetés, ebédidő. 
El is határoztam, hogy aznap, ha hazamegyek, akkor a Csillogó lakás tükrében vizsgálom meg, hogy a makulátlan fehér metlaki oltárán mit is áldoz fel a XXI. századi nő.

Na én semmit. Először is megkérdezném, hogy na ki az az idióta, akinek fehér taposója van otthon? Igen, én. Ki az az idióta, akinek fehér szőnyegei vannak otthon? Igen, én. Ki az az idióta, aki hosszú vörös hajjal, cipőben, pogácsatésztás kézzel szokott ott végigmenni egy nap harmadmagával azokon a korántsem csillogó kövecskéken? Igen! Én! 

No. A fentiek miatt néha tényleg el kell játszani otthon Hamupipőkét, de ez a nap nem a csütörtöki lett. 

Délben hazatángáztam az oviban /ovitól?/ lebetegedett gyerekkel, majd miután végignéztem rajta és a metlakin, nem volt kérdés a választás; egész nap összebújva meséztünk és rajzoltunk, szartunk a világra. Igen, csudajó kettesben és ezt hajlamos vagyok vagyok el-elfelejteni, mert mindig muszáj- na nem takarítani-, hanem írni, kicsit elmenni, dolgozni, húdefontos dolgokat elintézni,...... ilyenkor pedig látom, hogy ő a legfontosabb. Tényleg! 
Amikor csodálattal néz rád, amikor Te vagy neki minden, amikor lázasan esik a karjaid közé és Te csak nézed, hogy mennyit nőtt már. Hiszen csak most született .... 

Aznap délután eldöntöttem, hogy nem érdekel különösképpen semmi. Úgyis Ember nincs itthon, fenébe a háztartással, fenébe a munkával, fenébe mindennel.

Minden belefért a három napba: rajzmarathon otthon, barangolás a városban, közös sütés-főzés, mozizás, tornázás, közös nagy alvások, és megfizethetetlen, amikor hajnalban arra ébredsz, hogy a szádban van a lába. De nem baj, most valahogy nagyon jó ez is. 

Ez így ment minden nap. Bevallom és tudom, hogy gáz - de én nem főztem semmit. Rendeltünk, vagy nagyinál ebédeltünk. Nem akartam elvenni Tőle az időt. Az utolsó nap, mikor elmosogattam minden halmot és összepakolásztam, akkor is, inkább felkeltem hajnalban, hogy délelőtt már együtt gyúrjuk a csillivilli asztalon a tésztát.

Hogy ebben volt -e CHALLENGE? Igen, hónapokat pótoltunk be a lányommal kettesben.
Mi sínyli meg, ha 3-4 napig teszel rá a lakásra? TE! :)

Anamnézis: : A lányod egy csoda, minden percet élvezel vele és imádod, akkor is, ha néha lezsibbaszt!
Diagnózis: Barbie-fésű a segged alatt lefekvéskor, hajkupac és porcica a tükör alatt, teli-mosogató+kevés kiskanál kombináció, megspékelve a vetetlen ággyal, a teli szennyes tartóval és szemetessel.
Adaptáció: 4. napon hajnalban egyedül csinálsz meg mindent.

Fefine



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése